mandag den 27. oktober 2014

Getting to know you...... blog hop


Jeg er blevet udfordret af Lisa til a deltage i blog hop getting to know you, og jeg har selfølgelig taget udfordringen op.
lisa er en super dygtig scrapper og Lisa og hendes familie har en rigtig stor plads i mit liv.
blog hoppet går ud på at svare på spørgsmål om sin kreativitet. spørgsmålene er på engelsk, men jeg har valgt at svare dem på dansk.

1. what creative projeck are you currently working on?
Lige nu er jeg igang med at lave julekort, og da jeg tit arbejder på flere projekter på en gang er jeg også igang med et LO af min datter, med hende skolebillede fra i år.



2.what inspires you design?
jeg bliver meget inspireret rundt omkring på nettet. jeg kigger rigtig meget rundt omkring på alle mulige forskellige blogs og så bruger jeg meget tid på pinterest :0)
men også ting i min hverdag kan inspirer mig til mine projekter.


3.what mehod/process ( if applicable) do you apply to each of your creative projects, and how does each project take to complete?
jeg sværter og distresser næsten altid mine projekter men også mine dies bruger jeg så og sige altid.
jeg bruger rigtig lang tid på mine projekter og ofte har jeg gang i fler ting på en gang.


4.If you hade to descripe your " signature" style, what would it be?
min signatur må være brug af dies og masser af detaljer ( det er nok derfor jeg er så lang tid om hvert projekt )


5. what are 3 crafting products/tools you can`t live without?
pyha kun tre ting det var ikke mange ;0)
min bigshot/dies
min vintage photo
og masser af pynt

jeg vil nu lade stafetten gå vidre til Annette :0) som heldigvis er en rigtig stor del af mit liv :0)

mange scraphilsner
maria

4 kommentarer:

Annette sagde ...

Super fede ting du har lagt på sammen med dine spørgsmål. Jeg ta' gerne mod staffetten, og glæder mig til at gi' den videre på mandag.

Maryann Laursen sagde ...

Herligt at høre lidt mere om I forskellige scrappere herhjemme også, og se hvad I alle går og sysler med, og dine ting er super flotte.

Lisa Rasmussen sagde ...

Dejligt at du tog udfordringen op og "hoppede" med ;O)))

Karina Beck sagde ...

Hyggelig læsning.