tirsdag den 10. september 2013

I lørdags var jeg til scrap n Dream som altid, har været med alle 10 gange :-) men aldrig har jeg lavet så lidt som jeg gjorde i lørdags, det blev kun til 1 1/2 LO :-)


Det her LO fik jeg lavet færdigt i går. Hvert år på første skoledag bliver der taget billede, det er rigtig sjovt at se hvad der sker på et år, og lige med Seb er der sket vildt meget, der er ikke noget lille dreng over ham mere :-)
Papiret er fra Heidi swapp, noget lækkert drengepapir :-)


Det her LO lavede jeg til en af udfordringerne i lørdags :-) billederne er fra vores sommerferie hvor philina selfølgelig ha lavet fletninger :-)
Papiret er fra pion, og blomsterne er hjemmelavet :-)
Mange scraphilsner
Maria

1 kommentar:

Karina Beck sagde ...

Hvor er det en god ide at scrappe første skoledag! En dejlig måde, at kunne se udviklingen.
Det er to flotte layouts.