mandag den 29. juli 2013

Hold op hvor er det skønt at ha sommerferie :-) vi er lige kommet hjem efter en uge i Bulgarien. Vi har spist, badet, shoppet og slappet af i stor stil. Vi boede på et rigtig lækkert hotel med all inkludet hold da op en succes og de små er blevet rigtig gode til engelsk :-)



Jeg har ikke været helt afsted uden min scrapting. Jeg havde nemlig min lille printer og min smashbog med. Jeg fik ikke lavet så meget, men lidt blev det til :-)


Lige inden vi tog afsted fik jeg lavet et par LO :-) fandt et gammelt billede af Philina som bare måtte scrappes, forstår faktisk ikke jeg ikke har scrappet det før ;-) jeg har brugt papir fra prima, dies fra spellbinders og cherry lind, blomsterne er hjemmelavet og stjernerne erfar Polen.


Det her LO er fra bertrams første rigtige spejderlejrer, hold da op det var nogle sværre billeder at scrappe, men scrappes det skulle de :-) jeg har brugt forskelligt papir fra restebunken, dies fra memory box, tape og stencil

Mange scraphilsner
Maria

4 kommentarer:

Lisa Rasmussen sagde ...

Jaaaa, det er fantastisk at have sommerferie ;O)))))
Super, super lækkert layout med Philina og det Prima papir er bare så lækkert at vi må blogge med det begge to!!!!!!!!!!!
Layoutet med Bertram er blevet rigtig godt og jeg kan godt forstå at de billeder var svære at scrappe men du har løst det super flot ;O)

Anonym sagde ...

Skønne fotos og dejlige lo er du har lavet ,ja nogle fotos kan være svære at gøre noget ved.
i sær når der er meget grønt så syntes jeg det tit er svært
knus lilla

Annette sagde ...

Ja Bulgarien og All inclusive det er bare livet :-) super flotte layouts du har lavet, med lækre billeder.

Karina Beck sagde ...

To flotte layouts!
Jeg har nu en billig brugt ferie til slag hulk ; )