søndag den 11. marts 2012

Hold da op en fanstisk weekend på fyn. Fredag dragede Annette og jeg mod fyn for endnu en gang at deltage i convention. Som altid en super weekend med scrap, snak, shopping og et super skønt selskab. Det er ikke vildt meget jeg fik lavet, men et par design opgaver for scrapfactory blev det da til :0) LO her har jeg lavet for et par uger siden, men derfor skal i da ikke snydes for dem :0)
Papiret på det første er fra pion design, og så har det fået en masse glimmer, noget jeg ikke bruger så meget for tiden.
Her et Lo af min veninde og en af hendes piger. Papiret er fra kaiser kraft, blonden er lavet med min TH dies og blomsterne har fået en masse glimmermist.
Det blev et lidt kort indlæg, for efter sådan en dejlig weekend er jeg lidt træt.
mange scraphilsner
maria

6 kommentarer:

lam sagde ...

Tak for super skønt selskab og du fik da lavet lidt.
Flotte layouts med masser af mønsterpapir :O)

morkaren sagde ...

Dejlige LOer i skønne farver. knus morkaren.

Annette sagde ...

Flotte layouts du har lavet med "ugens papir". Og billedet med "dronning" Philina - er bare så skønt.

Håber du NYDER dine fridage, mens vi andre får danmarks til at løbe rundt (er jo MEGET misundelig på dine fridage)

Vivi sagde ...

Flotte lo'er i lækre farver...

Lise sagde ...

Dejlige Lo´er i skønne farver.

Gitte sagde ...

Super flotte layouts.