tirsdag den 21. december 2010

Nu er det snart Jul, det er lidt vildt så hurtigt december måned er gået. Vi har været til julehygge i børnehaven og til et rigtig godt teaterstykke i Sebastians klasse :0). Næsten alle julegaverne er i hus ( john er lige nu ude efter nogle af de sidste ). Vi skal holde jul her hjemme sammen med mormor, morfar og min søster.
Igen har jeg haft gang i billederne fra da vi var til fotograf. tror jeg kan scrappe dem igen og igen :0) Syntes papiret fra BB er super fedt til drenge LO
Papiret fra BG serien Wander er jeg også helt vild med, det kommer jeg nok til at bruge meget til alle mine drenge LO :0)

Så blev det også til et LO med andre billeder end fra mindre for livet. Her et billede fra i sommers hvor vi var ude og geochache: Papiret er bestemt ikke i de farver jeg plejer at brug, men det er jo altid godt at udfordre sig selv :0)


Pædagoerne i de smås børnehave skulle som altid have en lille julehilsen . I år blev det til toffieæsker. Lidt enkle i stilen men alligevel rigtig søde :0)



Min skønne veninde skulle bruge noget til et gavekort, hun skulle give i julegave. Jeg have en æske på lager fra noget makeup jeg fik sidste år i julegave. Den blev malet og pyntet så nu må jeg se hvad hun siger til den :0)
Jeg ønsker jer alle sammen en rigtig glædelig jul samt et godt lykkebringende nytår.
Mens jeg opdatere blog laver Natalie mad, det er da luxsus :0)
mange scraphilsner
maria





4 kommentarer:

Brit sagde ...

Hallo stranger :)
Sikke nogle skønne ting du har fået lavet...
Vil give dig ret i at papiret fra BB passer perfekt til drengene.

God jul og godt nytår til dig og familien.
Og så SKAL vi da finde en dag i det nye år ikk?

Annette sagde ...

Hun lever...! Super dejligt at du får lagt lidt på bloggen. Syntes du skal sige til Natalie at hun skal lave mad mindst 1 gang om ugen:-)
Super fede LO du igen har lavet. Forstår godt du kan bruge de billeder igen og igen, de er også fantasiske. Tror jeg skal skaffe mig noget af det BG papir, for det er da fedt til drenge.

Knuser

Gitte sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Gitte sagde ...

Kanon lækre LO's du igen har lavet. Jeg er helt vild med det papir du har brugt på det midterste LO. Fedt drengepapir. Tror jeg må lifte.:)

Jeg ønsker dig og din familie en rigtig glædelig jul
Knus