torsdag den 19. februar 2009

Nu er det vist på tide jeg får opdateret min blog,kom lige til at se hvor lang tid siden og mig som havde lovet mig selv at her i 2009 ville jeg bliv bedre til at blogge. Det er bestemt ikke fordi jeg ikke får scrappet, for jeg har faktisk fået lavet en del.
Sidst i januar var jeg til crop hos DP som altid en super dejlig dag. Jeg fik lavet 3 LO, så det var jeg godt tilfreds med. De 2 første LO her var til den ene udfordring og sørme om jeg ikke var så heldig at vinde en første plads. Jeg fik en rigtig dejlig gave, en super lækker taske, nogle tusser og noget skønt bånd :0)


Det her blev også lavet til crop, til den anden udfordring. hvor der kun var nogle bogstaver man måtte bruge også en skitse. jeg har senere byttet min prik ud med et E :0)


Tiden løber lidt stærkt en gang i mellem. Det her LO havde jeg lavet til Dream papers januar skitse, men jeg glemte at få det sent ind, men sådn kan det jo gå en gang i mellem.

Men så gjorde jeg det igen med det her LO, det havde jeg lavet til 123 scrap, men her løb tiden også fra mig. Til det her LO skulle man bruge matrialer der var mere en ½, det var faktisk rigtog sjovt og også lidt svært.




9 kommentarer:

Unknown sagde ...

sikke nogle lækkere layout's du har lavet kan spicelt godt lide det første

Annette sagde ...

Rigtig gode LO'er er vild med nummer to (blomsterkanten).

Fede detaljer på allesammen.

Annette

Gitte sagde ...

Mums hvor er det nogle skønne LO's du har lavet. Total lækre detaljer. Vild med blomsterne på "pust". Jeg skal lige kigge nærmere på de lækre detaljer.:)
Du må ha' en rigtig god dag.
Vi ses
Knus Gitte

Heidi sagde ...

hold da op så aktiv du har været ;o) De er super flotte alle sammen men er især vild med det første

Rigtig god weekend

Karina Beck sagde ...

Der er nogle lækre ting, du laver. Jeg kan godt forstå, at du vinder så tit!
(Så lige at du har vundet igen på scrapsisters)
God weekend.
/ Karina

Linda K. sagde ...

Super flotte LO's allesammen, er helt vild med dit bånd med 'snefnug' på, hvor er det dog genialt tænkt :). Meget fine detaljer, som altid. :)

Pia sagde ...

Rigtig flotte layouts, er især vild med vinter loet, skønne farver og opsætning med fine detaljer

Jette / ma11edina sagde ...

Det er nogle rigtig flotte LO´s, er helt vild med dit vinter-LO. Men alle er så flotte og meget forskellige, med masser af skønne detaljer!!

lam sagde ...

Tusind tak for en hyggelig weekend.
Hold da fest en stribe skønne layouts, det ene flottere end det andet. Jeg er helt vild med Hygge med moster. Fedt mix af farver, mønstre og pynt