tirsdag den 2. december 2008

min forsømte blog

Ja det er nok hvad den er, men det må der rodes bod på :0) Vi har lige haft en periode med meget sygdom, det er noget rigtigt øv, men nu ser det da heldigvis ud til at gå den rigtig vej, så vi kan nyde julen.


Trods sygdom har jeg da fået lavet en del alligevel , en masse julekort, her er det blevet til nogle posekort. Poserne var fra sådan en snorjulekalender jeg købte sidste år . Inde i poserne har jeg lavet kort til at trække op.



Og så nogle mere almindelige jule kort, det ene af dem er et mappekort som er tiltænkt min gamle mormor så skal der lige lidt guf i til hende.

Lidt LO er det også blevet til. Det her er lavet til telefonudfordring på www.scrapsisters.dk . jeg syntes det var rigtig sjovt at være med, det er rigtig sjovt at se forandring .



Det her LO er jeg blevet rigtig glad for, det var et af de der Lo hvor man kommer igang og så går meget i stå og har det fremme et utal af gange inden man er tilfreds
glæder mig til i morgen aften hvor jeg skal ud til DP, det er ved at være lang tid siden og så er jeg løbet tør for dobbeltklæbende tape. KÆMPE krise




15 kommentarer:

Pia sagde ...

Hvor er det nogle søde kort poser og julekort du har lavet så flot pyntet og i dejlige farver

Karina Beck sagde ...

Sikke en masse du har fået lavet, trods sygdom. Rigtig lækre poser, flotte kort og skønne LOer.Generelt for det hele vil jeg sige, at jeg er vild med din megen pynt, stempler, dims mv.
God december til dig.

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Jeg er ked at, at I har været plaget af sygdom. Men hold da op hvor har du fået lavet meget! Alt sammen rigtig lækre ting. Det er en sød idé at genbruge poserne fra kalenderen til julekort.

Annette sagde ...

Hold da helt op hvor har du været produktiv, trods sygdom.
Virkelig nogle skønne poser du har lavet, og dine kort er også super flotte.
Er vild med dit 2008 LO, super drenget og sejt.
Ang. dobbeltklæbende tape, den fikser jeg... send John forbi... når nej, hans er flyttet arbejde. Du kan godt hilse og sige det er VI meget utilfredse med.

Anne Bente sagde ...

åhhhhh hvor er det dog lækre ting alle de du har lavet, super flot.

Unknown sagde ...

hvor er de rigtig søde dine kort poser :)jeg kan godt li pynten på dine kort og LO, rigtig godt det hele...

Mette sagde ...

Hvor er det nogle meget flotte kort og poser du har lavet

Gitte sagde ...

Tak for igår det var super hyggeligt. :)
Håber du kom godt hjem. Jeg synes ikke det var nær så slemt at køre hjem som ud.
Ih sikke mange skønne ting du har lavet.En super ide med poserne. Kortene er igen utrolig flotte lavet med mange fine detaljer på. Jeg er vild med dine LO'er de er kanon flotte og noget lækkert papir.
Knus Gitte
p.s Kommer du d. 17 ?

Anonym sagde ...

Som altid, meget flotte ting du har fået lavet. Er især vild med de små poser, hvor er de bare søde. Dejligt at se nyt på din blog igen, :D

Gitte sagde ...

Hej Maria
Her er en lille blog nisse og jeg har en Award med til dig. Så kig forbi min blog.
Juleknus Gitte
Tak for sidst.:)

Sarah sagde ...

EN lille hoilsen for at ønske dig og din familie en rigtig glædelig jul.
Tak for hyggelige timer i dreampapers i året der er gået.

Gitte sagde ...

Jeg vil ønske dig og din familie en rigtig glædelig jul samt et lykkebringend nytår.
Det har været rigtig hyggligt at møde dig til freescrap. Jeg håber at vi i det nye år får flere scraptimer sammen.
Juleknus Gitte

Pialine sagde ...

Jeg ønsker dig og din familie en rigtig glædelig jul samt et lykkebringende nytår.

Det har været en fornøjelse at følge din blog med alle dine flotte kreative ting - håber I får en hyggelig aften.
Knuzzer
Pialine

lam sagde ...

Sikken en masse flotte kort og layouts.

Rigtig God Jul og Godt Nytår til dig

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.